Tekstil Sektörü
Tekstil sektörünün ürün yelpazesi çok geniş ve günden güne gelişen bir durumdadır. Ülkemiz şartlarında ihracat, ithalat ve yur içi pazar satışlarında hızlı bir aktiflik içinde sektör yoluna devam etmektedir. Tekstil fabrikalarının üretmiş olduğu elyaf, iplik, kumaş sayesinde bir çok hedefleri ortaya koymuş, bu hedefleri de şartlar gereğince yerine getirmeye çalışmaktadır.

Bu zorlu yolda fabrikaların önemli olduğu anlaşılmış ve buna bağlı bütün pazarın ayakta kalma isteği artmıştır.Fabrikaların üretmiş olduğu ürünleri pazarda satmak için kullandıkları kendi içindeki sistemleri genelde ana dağıtıcılar, bayilikler olmakla birlikte, Mağaza sektöründe de yer edinmektedirler.

Sektörün Zorlukları;

  • Markalaşma
  • Model değişimi
  • Operasyonel üretim aşamaları
  • Üretim kalite kontrol safhası
  • Sevkiyat
  • Kış ve yaz sezonlarına doğru bir şekilde hazırlanmaları,
  • Satışlarını hızlandırmak için geçmiş dönemdeki satış ve analizlerinin iyi yapılması
  • Ürünün vitrindeki duruş şekline kadar uzanan kolay gibi görünen fakat çok sayıda insanın çalıştığı bir sektör olarak sıralayabiliriz.

Bu sektöre ERP12 olarak katkılarımızı sıralayacak olursak eğer;

  • Fabrika Üretim ve Yönetim işleyişi,
  • Fabrika Mağazaları,
  • Fabrikanın Ana Dağıtıcıları, Bayileri,
  • Mağaza ve Müşteriye kadar olan kısmında bizler varız.
  • Teknolojinin gerekliliğini tartışmıyoruz fakat bütün sektörlerde olduğu gibi yönetimsel, satışa endeksli, stok mantığı ve hızlı raporlama şekilleri önemlidir.

ERP12 de daha çok işlevsellik söz konusudur. Ufak hesaplar yaparak günü kurtarmak, her zaman ertesi günü ne olacağını düşünmek yerine, yönetimsel ara yüzümüzle, enerjik yapımızla, hızlı geliştirdiğimiz sistemlerle yarınlara sizlerle birlikte yürümek en büyük amacımızdır"